20110317

Tättärää.

Täällä taas, ainakin hetken. Teatterikiireet on ohi, joten ajattelin.. että mitäpä jos omistautuisin taas hieman blogilleni. On tapahtunut ihan kauheasti kaikkea, enkä tiedä mistä aloittaa.
Tässä olen minä, nyt. Eilen. Vai oliko toissapäivänä?


Ihminen muuttuu mitä pidemmälle elämäänsä kulkee. Niin olen minäkin muuttunut puolen vuoden aikana!
Blogi keskittyy jonkin verran vielä vaatteisiin ja muuhun tilpehööriin, mutta keskityn kirjoittamaan myös omasta elämästäni palasia sinne tänne ja jakamaan mietteitä ja kysymyksiäni.
Mitä elämääni kuuluu nykyään?
Rokkia, juhlimista, töissä käymistä, kämpillä möllöttelyä. Aloitin oppisopimuksella eräässä firmassa vähän aikaa sitten, siitä lisää myöhemmin.. Voin sen mainita, että työ on juuri sellaista mitä haluan tehdä. Elämäni on tällä hetkellä todella mukavaa, oikeastaan niin mukavaa.. että päässä pyörii lause "kaikki hyvä loppuu aikanaan".. joten odotellen paskaista loppua.




Oon alkanut käyttämään huomattavan paljon printtipaitoja, suoraan sanottuna olen aivan rakastunut niihin. Oikeastaan aina kun näen jonkun valokuvallisen printtipaidan, ostan sen heti.
Tässä kuva talvelta. Tämä talvi on kyllä ollut mielettömän kylmä, kuten punaisesta nenästäkin tässä kuvassa voi päätellä.


Lähdetään huomenna Saulin kanssa Kouvolaan katsomaan Yhtä Kyytiä elokuvaa, se on jatkoa aijemmalle Veijareita ja Yrityksiä elokuvalle, jossa esitin Kipa-nimistä tyttöä. Tässäkin elokuvassa olen pienessä roolissa. Lähdetään heti ajamaan, kun kummatkin pääsee töistä.
Varmaan sunnuntaina kirjoittelen seuraavan kerran.. Viikonloput on aina mitä on.... :D



Saa nähdä.. lähteekö tää kirjottellu tästä.

Ei kommentteja: