20110818

Koko elämä

Mun mielestä elämä on ihana asia. Elämä on kivaa, ja hauskaa.
Tällä hetkellä oon elämässäni niin onnellinen, etten voi sitä sanoin kuvailla. Samalla pelkää menettävänsä sen, kaiken.
On ollut hassu ja outo kesä, ja samalla ihana.


Oon tyytyväinen tähän vuoteen, ihmisiin, kaikkeen. Ainoa asia mikä vaivaa on väsymys. Kauhean hektistä kaikki!
Oon muuten alkanut pikkuhiljaa tiedostamaan miten materialisti oonkaan, ihan totta :D
Mä hamstraan niin paljon kaikkea, enimmäkseen vaatteita,kenkiä ja siinä sivussa kaikkea sisustukseen liittyvää. Taas oon ostanut niin paljon vaatteita, ihan summanmutikassa, että osassa hintalaputkin vielä. En näköjään osaa shoppailla sitten ollenkaan. En osaa erottaa onko vaate ihana vai aivan ihana, se on mulle ihan sama, ja se on pakko saada :D Sitten tulee viikonloppu ja marmatan kun ei ole mitään päälle pantavaa vaikka omistan ainakin yli sata paitaa/mekkoa/toppia. Huaaaaaaaaaaah!


1 kommentti:

Emmara kirjoitti...

Olipas söpö päivitys. :)