20100604

Räväkämpää, kiitos.

Eilen oli kiva päivä, olin tosiaan työhaastattelussa ja mummin kanssa keuruun torilla :D Ja heräsin jo kahdeksalta joka oli aivan liian aikaisin mulle! Sitten ajelin tampereelle energiajuoman turvin, Miikan kanssa lähdettiin kuvailemaan Pispalaan ja Hatanpäälle, oli älyn kivaa! Sen jälkeen kokkailtiin sitten jauhelihakeittoa, nam nam. Tai Miika kuori perunat, ja meikä teki loput. Kristillinen tasajako :D
Haaa. Mutta tässä hieman kuvasatoa eiliseltä reissulta ja se kauan odotettu PÄIVÄN ASU!
Elikkä nyt sanon jo tässä ihan, että tuo kauluspaita on paras löytöni ikinä kirppikseltä. Oon niin kauan etsinyt tuollaista, ja nyt se löytyi. Ja vieläpä pilkkahintaan 1,80e. Toi on ihan mieletön. Paita myös kirppikseltä aijemmin tältä viikolta, taisi kirpaista 1e verran? Ja vyö taisi lähteä 2e, muistelisin ainakin.


Nuo housut on ikivanhat, kuten varmaan huomaa. Mutta silti ihan lemppareimmat! Heti niiden reikäisten housujen jälkeen. Onko mun lempparihousut edes ollu näytillä täällä? :O
 Nuo punaiset tennarit ovat tosiaan Egyptistä, kovasti väittivät että aidot on! Ja näin jopa
allstarsin tähden pohjassa, ja logo löytyy kummankin kengän sivuilta. Mutta ei nuo kyllä aidot ole, niin nopeasti alkoivat lahoamaan. Ehkä jonkun parin viikon käytön jälkeen. Aidot converset kestävät kauemmin, siitä voin laittaa vaikka pääni pantiksi koska oon conversejen suurkuluttaja.
Näissäkin housuissa jo reikä. Mutta itseasiassa mä tunnen oloni kotoisammaksi reikäisissä farkuissa, kun reiättömissä. Mun mielestä farkut on tylsiä, niissä pitää olla jotain ees vähän jännää. Ja yksi reikäkin housuissa tekee jo paljon, se tuo mulle ainakin sitä mun omaa tyyliä siihen vaatteeseen. Ei ehjät farkut vaan ole mun tyylisiä, ne on liian siistejä. Haluan jotain räväkämpää, hähä.

Ei kommentteja: