20110402

No more Mr.Nice Guy

Lauantai, ja jäätävä olotila. Eilinen oli todella kostea ja mukava. Nyt on todella kuivaa ja kamalaa. Jos sitä nollaisi toisen päivän perään, niin huomenna voisi sitten alkaa kaivaa hautaa.
Vihdoin sain aikaiseksi hankkia silmälasit. Onhan mulla jo ollut yläasteesta asti, mutta olen tosiaan hukannut kahdet. Olen todella hajamielinen ihminen välillä. Mutta nyt on uudet lasit, ja vieläpä guccin, maksoivat 400e instrumentariumilla. Sain kaupan päälle myös aurinkolasit vahvuuksilla.
Näin kaupassa heti nämä, sovitin niitä ensimmäiseksi ja muut lasit eivät kelvanneet. Nää olivat ihan ykköset.

Itse olen kyllä todella tyytyväinen. Kerrankin lasit joita kehtaa pitää.
Tuossa muuten myös pilkahdus uudesta mekosta minkä ostin eilen.

Eräs päivä pistettiin Tiian kanssa kotikuvaus-studio pystyyn. Tässä sen tuotoksia.

Tuossa itseasiassa lempipaitani. The Doors. Rakastan kyllä tuota paitaa. Kengät on myös lempparit, nepä onkin sitten Nellystä.

Tässä Tiiaa ja mahtavaa rekvisiittaa :D



Tää on ihan mahtava kuva Tiiasta. Olin niin kateellinen, kun omat kuvat ei onnistunu näin hyvin. Lähdettävä naamarikauppaan :D


Sauli tulee kohta kotiin, ja tuo myös veljensä Santun mukanansa meidän kanssa pelaamaan monopolia. Ollaan koko viikko pelattu Saulin kanssa monopolia, ja ollaan kummatkin ihan innoissamme ja kehitellään kokoajan jännitävempiä ja jännittävempiä sääntöjä.

Ei kommentteja: