20110514

No more tears

Ah, lauantai. Viikonloput on ihania, ja ne tulee työviikon jälkeen aina niin tarpeeseen. Jotenkin oon kauheen väsynyt aina viikolla, mutta viikot on kyllä mennyt loppujen lopuksi aika nopeasti näin kun on aurinko paistanut. Musta tuntuu, että mä elän auringosta ja kun katsoo säätä tietää millanen mieliala mulla on. Aurinkoisella säällä oon ihan miettömän innostunut ja iloinen, pilvisellä säällä oon todella masentunut, sateesta tykkään kesäisin. On ihana istua jossain parvekkeella ja lukea viltin alla kirjaa kun sade ropisee, ja tietää ettei ketään muutakaan ole missään ulkona, joten ei ole stressiä että tarvis itekkään olla.
Talvesta en tykkää ollenkaan, oon sillon tosi masentunut ja apea. Mutta keväällä tuntuu, että mieliala nousee.. Mutta niin se taitaa olla kaikilla ihmisillä. Ja varsinkin eläimillä, nehän pyörii ihan hulluna keväisin tolla ulkona ja etsii kumppania. Loppujen lopuksi me ihmisetkin ollaan aika samanlaisia siinä suhteessa kuin eläimet.

Tänä lauantaina on luvassa grillailua, lauantait on parhaita päiviä viikossa. Yks lauantai oltiin katsomassa keupan peliä kavereiden kanssa, lähinnä sen takia olin katsomassa kun se Sauli siellä pelaa.

Caro oli ottanut Jade koiruuden myös mukaan, Jade on aivan ihana tapaus. Se on vaan hullun iso, ja kun se hyppää niin meinaan aina kaatua kun ite taas oon niin pieni. :D

Kun peli loppui lähettiin käymään syömässä.

Ja tultiin takaisin toiseen peliin, perinteisesti juomien kanssa. :D Tää oli siis turnaus.

Pelien jälkeen sitten lähdettiin valumaan Carolle juopottelemaan ja viettämään iltaa.
Oli ihan mahtavaa istua ekaa kertaa terassilla juoda, Carolla on aika iso terassi missä on hyvä grillailla ja pitää pieniä zembaloita.

Illan tullen alko tulemaan vähän kylmä, joten viltti päälle ja meno jatkui.


Tänään siis on suunnitelmissa mennä Carolle vähän grillailemaan ja viettämään hyvällä porukalla iltaa. Sitä ennen pitää vielä käydä Saulin ystävän Harrin luona, Harrin tytöllä oli keskiviikkona synttärit, -Sauli on sen kummisetä-, ei keskiviikkona päästy käymään, niin mennään sitten nyt.
Huippua lauantaita kaikille möyy!

Ei kommentteja: