20110512

Wind-Up Toy

Hieman muutoksia, blogin nimi nimittäin vaihtui. Siihen syynä se, etten näe tätä blogia enää tyyliblogina, no joo on se sitäkin, MUTTA tässä nyt on lähinnä enemmän elämästä ja toilailuista ja arkisista asioista myös. Joten päätin sitten, että Emmin Mekossa nimi (joka on ollut mun mielestä alusta asti kyllä tosi kökkö, mutta en vain aijemmin keksinyt uutta) sai jäädä historiaan. Että näin.
Nonniin, aloitetaanpa kuitenkin tästä pinnallisesta asiasta.. :D Eli nyt on uudet hiukset. :D
En vain ole kerennyt tänään kauheasti otella kuin muutavan kuvan, näin ollen uusista hiuksista kuvaa myöhemmin. Laitatin myös kulmiin ja ripsiin väriä, tykkään ihan mielettömästi!

En ikinä viikolla jaksa vaivautua meikkaamaan, joten päätin värjäyttää ja oon kyllä tulokseen tyytyväinen. Nyt ei jatkossa tarvitse edes miettiä mitä näille albiinoripsille keksisi, kulmat nyt mulla on aika tummat jo ennestään. Ja eihän tuo ripsienkään väri tietty ikuisuuksia kestä, mutta oonpahan ainakin hetkellisesti onnellinen :D
Onko muuten kukaan kuullu ripsipermanentista? Mä nimittäin kuulin tänään. Ripsiin laitetaan jotkut rullat näin tiivistettynä (okei, kuulostaa todella hasardilta :D) ja tämän operaation jälkeen ripset on kaartuneet sillein, kun olisi ripsientaivuttimella tehty. Paitsi iso plussa tietenkin, että ne ei oo seuraavana päivänä taas piikkisuorat -vaan- säilyy.
Täällä hieman parempaa tietoa. :)

Käytiin muuten saulin kanssa tuurissa, löysin sieltä mielettömän t-paidan joka on ihan mun yks lempparipaidoista tällä hetkellä. Ja hupparin, taisi olla Vero Modan.



Wuah, oon ihan poikki kun tänään oli pitkä päivä töissä ja oon käyny lenkillä ja parturissa ja vaikka missä. Nyt aijon rentoutua ja varmaan kohta hilppast nukkumaankin. -->

Ei kommentteja: