20100531

Missä kesä?

Oikeasti, missä se kesä on? Se oli jo äskön täällä, mutta katosi. Haluan auringon! Torstaina on työhaastattelukin, wää! Toivottavasti pääsen töihin, en halua sossupummiksi en. Ja ois vielä jopa hyvä palkkainen työ tiedossa!
Leivoin eilen elämäni ensimmäistä kertaa lettuja.
















Niistä tuli oikeasti hyviä! Vaikka äipän tekemät on kyllä parempia, mutta äippä ei ollut niitä täällä Tampereella mulle tekemässä joten tyydyin omatekosiin. Sitähän sanotaan aina, että itse tehty ruoka maistuu kaikista parhaimmalta. Mutta kyllä äipän letut voittaa mun letut. Mutta mun jauhelihakeittoa ei voita kukaan!
Meillä otettiin sunnuntai ihan rennosti.





















Näin rennosti. Miika kulutti aikansa tietokonepeleihin, ja meikä kulutti aikansa lettuihin. Hyvä diili. Miikalla on tänään synttärit, se täyttää 24 joka on mun mielestä jo ihan hurjan paljon. Mulla on kauhea ikäkriisi tulossa, koska täytän tänä vuonna pyöreät 20 vuotta. Ei hitto. Kun olin 14 olin jo varma että 20-30 ikävuoden aikana hankitaan ammatti, vakituinen työpaikka, ihana mies, kaksi lasta, punainen tupa ja perunamaa.. ja mitä vielä! Ja missä vaiheessa mun elämä on nyt? Mulla ei ole edes vielä ammattia! :D Menee tiukille jos kymmenen vuoden sisään pitäis noi kaikki toteuttaa.
Eilen mun asukokonaisuus oli kaapista hutaistu tylsä kakka. Mutta tuo hamonen on kyllä ihana, sen pelastin kirppikseltä kuukausi sitten hintaan 4e. Ei paha. Paita on H&M ja taisi olla sen 9,90e










































Olin siis viikonlopun keuruulla vanhempieni luona, ja eilen kotiuduin ja kotona vaihdoin heti kotoisammat vaatteet päälle.





















Tuo on aivan ihana paita, juuri niin iso että siihen voisi sukeltaa. Ja juuri niin ihana, ettei mistään kiristä. Täydellinen oloilu paita. Ja vielä yksi plussa lisää, tarpeeksi pitkä ettei tarvitse muutakun sukkikset alle! Hiukset yleensä sutaisen nopeasti nutturalle, etteivät ole tiellä.
Mutta mietin voisiko tätä paitaa käyttää kenties muuallakin kuin kotona? Ja mielestäni voi. Nimittäin yhdistelemällä pieniä yksityiskohtia asusta tulee paljon arkista öö... mikäköhän se sana ois? Hienostuneempi? :D Muttei kuitenkaan mikään ällöhieno. Vaan hienostuneen rento!





















Lisäsin mukaan kirppikseltä hintaan 1,50e ostetut helmet, kirppikseltä kolmella eurolla ostetut syötävän pinkit korkkarit ja Egyptistä ostetut korvikset. Ja ei enää yhtään niin arkinen! Voisin jopa lähteä tässä asussa huitelemaan Tampereen keskustaan.
Huomasin muuten, että korviksetkin tekevät jo asuun paljon.





















Mutta tässäpä tämän päiväinen postaus. Yritän saada aikaiseksi tehtyä näitä ainakin joka toinen päivä, Egyptin jälkeen se vaan jotenkin jäi. Mutta lupaan tehdä parhaani!

Ei kommentteja: