20100506

ALOHA!

Täällä ollaan taas!
Pidin tässä pienen tauon blogien ihmeellisestä maailmasta, mutta olen palannut.
Toisten iloksi ja toisten suruksi. Ja pidin hieman ostolakkoa, koska tuhlasin oikeasti kaikki rahani vaatteisiin ja söin koko loppu kuun tonnikalaa. Nam.
Mun tyyli on ehkä TAAS hiukan muuttunut, oon lähteny hakemaan vähän naisellisempaa tyyliä mutta se oma juttu säilyy silti. Mä en halua olla hienohelma, gootti, hippi, rokkari ja mitä näitä nyt on? Haluan olla vain Emmi. Vierailin eilen kirppiksillä, ilonassa ja kyttälän kirppiksellä ja voi jukra kun löysin ilonasta ihanan mekon!
Tää on lasten mekko oikeasti, hintalapussa luki 120cm-130cm, ja musta tää on täydellinen!
















































































Toinen tuommoinen paitamekko löytyi kyttälän kirppikseltä hintaan 3 euroa, mun mielestä tää on ihana! Ja nuo farkku leggarit löysin ilonasta hintaan 4 euroa, mun ensimmäiset farkku legginssit.





















Tässä vielä hieman edestä, etuosa on nimittäin ihana. Ja tuo rusetti kruunaa kokonaisuuden!
 




















Koulun Tänä yönä ei tapahdu mitään teatteriesityksen ensi-ilta on huomenna, jäntskättää hieman. Sitten loppuu koulu, enkä TODELLAKAAN tiedä mitä teen elämälläni. Haluaisin matkustaa ympäri maailmaa ja tehdä kaikkea siistiä ja spontaania. Kuka tietää minne jalat vie. En haluaisi mennä töihin, mutta on pakko saada rahaa elääkseen. Ja pakko säästää uuteen Egyptin matkaan! Tosiaan aijon lähteä syksyllä taas. Voisin muuten joku päivä ottaa ihan asiakseni postailla tänne Egyptin reissusta, ehkäpä.
Oon myös nyt viemässä hullun kasan vaatteita kirppikselle, koska muutan Liilan kanssa yhteiseen kämppään, ja siellä ei varmasti ole vaatehuonetta (ei olla vielä siis löydetty tätä asuntoa mutta....) joten kaikki vaatteet ei milään mahdu sinne. On vaan niin hirveää tehdä vaikeita päätöksiä, että mistä luopuu ja mistä ei. Koska mulla on kaapissa semmosiakin vaatteita joita en oo käyttänyt vuoteen, mutta en oo hennonu heittää pois/viedä kirppikselle koska ajattelen, että ehkä vielä tulee se päivä millon tarvitsen juuri tätä vaatetta! Ja mitäs sitten jos se oiskin myyty pois? Elämä on välillä vaikeaa.
Ja kiitos vielä Iinalle ja Sonjalle jotka käskivät mun jatkaa tätä blogia, ja monille muille. Tää on omistettu teille! :D

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

oi aivan ihania löytöjä!! =)
oikeesti! tykkään tuosta valkoisesta mekkopaidasta aivan älyttömästi!! :)<3
sopii sulle todella hyvin!

ihanaa että jatkat bloggailua!! =)

S kirjoitti...

SonQ kiittää omistuksesta ja KAIPAA LISÄÄ LUETTAVAA!!! ja menetin juuri kommentointineitsyyteni sulle, että ole hyvä vaan :D

Emski kirjoitti...

Anonyymi,
kiitoksia kovasti! Itsekkin olen tuosta valkoisesta mekosta todella tyytyväinen, kuuluu tällä hetkellä vaateideni parhaimmistoon.

JA SONQ,
oi ihanaa että menetit kommenttineitsyytesi minulle. Ihan mahtavaa! :D Sait juuri äskön lisää luettavaa, harmi vaan että itsekkin esiinnyt kuvissa. ETTÄ OLE HYVÄ VAAN! :D