20100520

Yllärikesä

Mulle tuli semmonen olo, että nyt pitää kirjoittaa blogiin. Ja ihan sen takia ja kunniaksi, koska tuli yllärikesä. Ajatelkaa nyt! Aurinko paistaa ja on mielettömän lämmin. Musta tuntuu, että kesäsin voi tehdä mitä vaan ja toteuttaa unelmat. Vaan taivas on rajana!
Eilen sain todistuksen käteeni, ja tuntu aika mahtavalta. Hyvästi Suomen Teatteriopisto, haikeata.  Mutta elämässä eteenpäin! Itseasiassa olen suunnitellut matkailu alaa, lähteä matkaoppaaksi! Ihan mieletöntä.
Juhlistettiin sitten eilen hieman kesää koskenrannassa luokkalaisten kanssa.













Tässä kuvassa esiintyy hyvä ystäväni Sonja, joka on näreissään koska en kirjoita enemmän blogiini. Vastasinkin tähän sonjalle, että multa puuttuu vain hovikuvaaja. Jonka saappaisiin Sonja sitten lupasi astumaan kerran viikossa, ehkä. Sitten alkaa taas bloggailut kunnolla!


















Oon myös tosiaan ottanu kuumuudesta kaiken ilon irti. Joskus saattaa tulla liian kuuma, mutta siitä ei pidä valittaa. Kyllä hätä keinot keksii:






























Suosittelen jalkojen tuuletusta ikkunasta, se on ihan pirun nannaa!
Lupaan, oikeasti LUPAAN: että seuraavassa postauksessa esittelen ensimmäisen Egyptin matkani kuvasaldon. Tosiaan olin siellä kahdesti 3 kuukauden sisään, tää tyttö ihastu Egyptiin totaalisesti.
JA HEI HEI HEI! Mistä on tullut 3 lukijaa lisää? Kertokaa mulle! En oo ees päivitelly, ja ne on ilmestyny jostain tyhjästä, hä hä! Mun mielestä on todella outoa, että joku jaksaa todella lukea mun turhanpäiväisiä sepostuksia ja katsellä hölömöjä kuvia! Ootte hassuja. Mutta kivoja.
Palaillaan, PIAN!

Ei kommentteja: