20100604

100 asiaa minusta.

1.Rakastan kissoja.
2.Ja muutenkin eläimiä.

















3.Omistan itse kaksi kissaa.
4.Rakastan Oasista.
5.Olen äidin tyttö.
6.Minulla on kolme siskoa.
7.Olen hulluna kirppiksiin.
8.Minulla on niin paljon vaatteita, etteivät ne enää mahdu vaatehuoneeseeni.
9.Mutta en myös henno luopua vaatteistani.
10.Haluaisin olla kenkäfriikki, koska rakastan kenkiä. Mutta en ole, koska rakastan rahaa enemmän. Lompakossa.
11.Olen todella laiska.
12.Olen harrastanut teatteria kuusi vuotiaasta asti.

















13.Olen aina halunnut teatterista ammatin.
14.Mutta nyt haluan matkaoppaaksi.
15.Vaikka englantini on surkea.
16.Aijon syksystä asti ahmia niin monta englannin kansalaisopiston kurssia kun vain mahdollista.
17.Ihastun aina rokkareihin/hippeihin/renttuihin.
18.Rakastan miehillä pitkiä hiuksia.
19.Varsinkin rastoja.
20.Mulla oli rastat vuosi sitten.





















21.Olen käynyt Egyptissä kahdesti.
22.Rakastan ottaa aurinkoa.
23.Minulla on hämähäkkifobia, ja pahanlaatuinen sellainen.
24.Pelkään myös kuollakseni haita.
25.Ja kaloja.
26.Tämän takia uin vasta viime kesänä ensimmäistä kertaa järvessä kuuteen vuoteen.
27.Pelkään myös pimeää.
28.Pelkään monia asioita, sanotaan se näin.
29.Vihaan akrobatiaa.





















30.Kävin Voionmaan elokuvanäyttelijän kurssin.
31.Ja Suomen Teatteriopiston näyttelijäntyön peruskurssin.
32.Olen koko elämäni pureskellut kynsiäni.
33.En juo useasti alkoholia.
34.Vihaan krapulaa.
35. Haluaisin olla suuri rokkistara.
36.Halusin ala-asteella mennä Jouni Hynysen kanssa naimisiin.





















37.Rakastan Catanin Uudisasukkaat-lautapeliä.
38.Ja olen surullinen kun minulla ei ole enään sitä peliä.
39.Minulla on kerran elämässäni ollut pidennykset.





















40.Vaikkakin vihaan ihmisiä jotka laittavat pidennyksiä, koska mielestäni se on typerää.
41. Muutin pois kotoa 17-vuotiaana.
42.Omistan 2 lävistystä, napakorun ja kielikorun. +tietenkin korvikset. Smilen ja madonnan otin pois koulun takia.
43.Vihaan kahvia.
44.Ja teetä.
45.Harrastin nuorena tennistä 6-vuotta.
46.Paha tapani on, että syljen paljon.
47.Pakko mielteeni on sylkäistä aina neljä kertaa. Ja näin varmistan saavani mummojen pahat katseet.
48.Vaihdan vaatteita vähintään kahdesti päivässä.
49.Korkokengän kokoni on 36, ja näin en löydä koskaan sopivia korkokenkiä.
50.Vihaan oranssia väriä.
51.Minua ärsyttää jos ihmiset tuijottavat minua.
52.Jos näin tapahtuu, yritän katsoa ihmisiä mahdollisimman vihaisesti. Tämä teksti lähinnä valintatalon virolaiselle naiselle, joka ei puhu juurikaan suomea, tuijottaa vain.
53.Joskus minulla on myös hyviä päiviä, jolloin hymyilen ihan kaikille, varsinkin lähivalintatalossa, jossa käyn melkein joka päivä.
54.Olen hulluna karkkiin.
55.Minua v*****a ihmiset jotka ajokorttini saannin jälkeen aina tarvitsevat kyytiä, ja jos en heitä siitä vedetään herne nenään.
56.Minua ärsyttää koska en kehtaa pyytää ihmisiltä bensarahaa, vaikka haluaisin. Ja pitäisi. Olen suistumassa vararikkoon.
57.Pesen hampaani suihkussa ollesani. Aina. Vihaan pestä hampaita "kuivissa olosuhteissa".
58.En osaa poseerata.
59.Vihaan joitakin entisiä ystäviäni yli kaiken, joista on tullut teinikanoja.
60.Lopetan vihaamisen, kunhan he lopettavat loputtoman kanailunsa.
61.Suutun todella helposti.
62.Mutta lepyn sitäkin helpommin/nopeammin.
63.Minua kiinnostavat elokuvat jotka ovat tositarinoita.
64.Vihaan sitä, että kissani juoksevat ympyrää ja tappelevat(leikkivät) öisin.
65.Tykkään sisustaa kotiani, vaikkei minulla olekkaan paljon rahaa millä sisustaa.
















66.Rakastan Desperate Housewivesia.
67.Vielä pari kuukautta sitten rakastin mekkoja ja hameita.
68.Nyt olen kyllästynyt niihin, ja haluan jotain rokimpaa ja räväkämpää.





















69.Tykkään tehdä ruokaa.
70.Mutta olen tosi huono vahtimaan sitä, useimmat keitokseni palavat pohjaan. Jopa perunat.
71.Rakastan Joulun tunnelmaa mielettömästi.
















72.Olin ala-asteen 3-6 luokat musiikkiluokalla.
73. Vihaan sitä kun ihmiset alkavat seurustelemaan, ja täten unohtavat kaikki ystävänsä. Eivät edes soita, kyhjöttävät vaan jossain kahdestaan. UAAAAARGHHH!
74. Olen todella nirso, kaikelle.
75.Arvostelen ihmisiä paljon.
76.Haluan elämäni aikana vielä asua ulkomailla.
77.Tajusin kolme kuukautta sitten, että täytän tänä vuonna 20 vuotta. Olin unohtanut kokonaan, että olin viettänyt jo 19-vuotis syntymäpäivää. Olen siis elänyt siinä uskossa, että olen vielä 18, ennenkö Miika siitä minulle huomautti.
78. Olen soittanut 8-vuotiaasta asti pianoa.





















79.Saatan katsoa jo moneen kertaan nähdyt leffat aina vain uudelleen ja uudelleen.
80.Rakastan myös Sinkkuelämää sarjaa.
81.Pelkään kuolevani vanhana ja yksin.
82.Olen todella huono maksamaan laskuja.
83.Olen ollut Amnestyn feissarina, pidin työstäni. Mutten tekisi sitä toiste.















84.En ymmärrä oikein tietokoneita.
85.Olen todella mustasukkainen ajoittain.
86.Ja olen myös utelias.
87.Puhun liikaa, ja vielä semmoista mikä saa muut ihmiset pitämään mua sekopäänä :D
88.En ole yleissivistynyt.
89. Pukeuduin ennen todella hippimäisesti, vaikken hippiaatteita omistanutkaan.
90. Leivoin elämäni ensimmäisen kakkuni viime äitienpäivänä, äitini pyynnöstä. Ja siitä tuli aivan järkyttävä kakku.
















91.Olen todella kärsimätön.
92.Ärsyynnyn jos jokin asia ei tapahdu heti mitä haluan.
93.Haluaisin joskus aivan pikkuisenpikkuisen koiran.
94.Ja ison omakotitalon, lukaalin.
95.Haluaisin uuden kännykän.
96.Lupaan itselleni aina, että alan harrastamaan liikuntaa.. Käymään lenkillä,salilla yms. Harvoin tapahtuu.
97.Olen aamu-uninen. Äiti sanoi mua aina yö-eläimeksi. Koska tykkään valvoa öisin ja nukkua päivisin pitkään.
98.Loppujen lopuksi jos nukun liian pitkään alkaa masentamaan kun päivä on mennyt ohi.
99.Haluaisin olla presidentti,kuningatar,prinsessa tai joku muu vaikutusvaltainen henkilö.
100.Rakastan herkkusieniä

Ei kommentteja: