20100621

Empä ookkaan tänne vähään aikaa kirjotellut, on ollut ihan hirveästi tekemistä! Tänään lähdettiin tänne kalajoelle kesäloman viettoon! Lähdettiin ajamaan aamulla kymmeneltä Keuruulta.
 Ensimmäinen pysähdys oli Kaustisilla yhden maissa, ja mentiin syömään ja sekoilemaan!


Tultiin siis karon mökille kalajoelle! Täällä on tällä hetkellä minä,caro,satu,sara,anni ja heidi yötä. :) Torstaina saapuu loput!
Karon kanssa koitettiin ottaa kuvaa, että mä näyttäisin pidemmältä. :D Oon niin kyllästynyt siihen kun oon aina porukan lyhin, tosiaan pituutta mulle on siunattu se 156,5cm. Joten mulle on edes kerran sallittu pieni pissitys kuva, jossa näytän pidemmältä.
Seisottiin keskellä parkkipaikkoja autojen tukkona ja otettiin kuvia, ei ihme kyllä saatu vihaisia katseita ja tööttäyksiä!
Mentiin sisälle vetämään vielä hampparit, jotka oli oikeesti ihan pirun pahoja. Hyi, enkä muutenkaan tykkää kauheesti hampurilaisista. Enkä myös suklaasta. Mun makutottumukset on todella oudot, ja oon mielettömän nirso!
Haettiin Satu ylivieskasta, ja siitä jatkettiin kalajoelle. Oon ihan mielettömän väsynyt, ja ajattelin mennä tänään aikaisemmin nukkumaan. Muuten nukahdan kyllä pystyyn. 
Niin ja ainiin joo! Ajettiin k-kaupan pihaan täällä kalajoella, ja yks mies ajo mun auton nokkaan (vastakkaiset parkkipaikat) ja osu vielä viereiseenkin autoon. En tajua miten ihmiset ei voi katsoa eteensä, ja kunnioittaa toisten omaisuutta! Mutta autoon ei onneksi tullut jälkeä. Ei se viinalta haissut, kun koitin vähän nuuskutella :D Ei sitten soitettu sen naisen (jonka autoon kanssa ajattiin) poliiseja.
Mulla oli muuten ihan hirveä vaatekriisi tänne lähtiessä! Pakkasin ihan hullut vaatteet mukaan, kauhea kassi! Kaikkia kaulakoruja, sormuksia,kolmet kengät ja ää! Mulla on vaan aina niin hirveetä aamusin, koska en osaa päättää mitä laitan päälle. Ja mulla on joka päivä eri fiilis, ja laitan fiiliksen mukaan vaatteet. En voi todellakaan valita vaatteita edellisenä päivänä, koska jo seuraavana aamuna mulla on eri fiilis ja olotila. Ja kaikista ärsyttävintä on, jos lähtee kiireessä liikenteeseen ja valitsee väärät vaatteet ja tuntee olonsa todella epämukavaksi. Näin kävi mulle tänään, kun valkkasin äkkiä noi vaatteet. Aivan järkyttävät. Heti kun päästiin kalajoelle, vaihdoin vaatteet :D
Joidenkin mielestä kuulostaa ehkä pinnalliselta,mutta ei en halua olla pinnallinen, haluan vaan elää fiiliksen ja olotilan mukaan ja siihen sisältyy myös vaatteet!
Tässä myös pari kuvaa viikonlopulta kun käytiin Keuruun satamassa syömässä jätskiä ja hengailemassa Sarin kanssa!
Grillattiin lauantaina Janeten ja Sarin kanssa janetella, ja söin ensimmäistä kertaa elämässäni maissia! Tai siis oon syöny maissia semmosina palasina, mutta tuo oli tuommonen kokonainen!
 Janette toimi grillausmestarina, tuli kyllä hyvää!
 Ja ainiin, mulla oli eilen ihanat sukkahousut! Nää on ihan lempparit!
Tässä teille vähän pidempi postaus vaihteeksi! Katotaan jos huomennakin pääsen kirjottamaan uuden postauksen huomisesta päivästä! :)
Pitäkää huolta ystävistänne, ja pitäkää kiva juhannus jee!

Ei kommentteja: