20100623

ten million fireflies

Eilinen meni tosi kivasti, menin edellisenä iltana nukkumaan jo yhdeksältä kun olin niin väsynyt. Ja heräsin eilen kahdeltatoista. Jonka vaikutuksena, viime yönä nukahdin joskus viiden aikaan ja tänään heräsin jo kahdeltatoista. Unirytmit päin..
Mutta joo! Aamusta vedettiin tortilloita!
Hahahah, sitten meidän mökille eksyi joku ihme hihhuli!
Eilinen meni rennosti chillaillessa, ja turistessa. Yhdessä vaiheessa saatiin kuningasidea ja päätettiin lähteä ottamaan tuohon sadan metrin päähän mökistä rantaan ottamaan kuvia. Ja oliko ees nättiä!
Mulla on päällä H&M ostettu mekko hintaan 19,90e. Itseasiassa ostin ton vaan ilman, että edes sovitin (en milään jaksanut mennä sovittamaan). Ja ostin 36 koon, kun jotkut mun vaatteet on kokoa 34 ja jotkut 36, niin päätäppä siinä sitten! No valitsin spontaanisti 36 koon ja menin kassalle. Kotona sitten sovitin mekkoa, ja se osottautui hieman liian suureksi. Ja vetoketjun kohdalta mekko ryttyyntyy hieman kupruille, joka on ruman näköistä. Mutta eilen vetäisin kuitenkin mekon päälle toista kertaa sen jälkeen kun sitä sovitin kotona, ja mekko pääsi ensimmäistä kertaa sisätiloista ulos. Ja kieltämättä kyllä voin sanoa, että ei tuntunut ollenkaan pahalta. Taisin sittenkin tykästyä tuohon.
 Aivan ihanat maisemat, tuntui aivan että olisi ollut ulkomailla!
 Ja tässä vähän lähikuvaa.
Tuntu ihan kun ois ollu jossain kuvaus-studiolla, koska maisema oli niin hieno ja tuuli tuiversi hiuksia. Suomen kesä on kyllä ihan mahtava!
Tuossa huomaatte miten oon kiskonu mekkoa alaspäin, ettei ne kurtut näkyisi ja siks se näyttää tossa ihan rumalta. Siis tuo helma. Ja oon aina ollut vähän vaakaraitaa vastaan vaatteissa, koska ne leventää mun mielestä kroppaa.
Täällä on noin 20 astetta lämmintä, oioi. Juhannukseks on luvattu vielä parempaa kelia! Käy! Pitäkää huolta toisistanne hei.

1 kommentti:

Millla kirjoitti...

iih, selasin tätä blogia ensimmäistä kertaa ja tään on tosi kiva ! mut arvaa mitä mä yllätyin ihan tosissani !? mäkin oon ollu ihan samalla mökillä kalajoella missä sä olit kaveriporukkas kaa ! olin ihan että hääh, onks toi se sama mökki ! :D aika hauska yhteensattuma ... :))