20110925

Keilausta ja vaimoilua

Eilen oli mukava päivä, käytiin Saulin kanssa keilaamassa. Mä en oo keilannu elämäni aikana kauheen monta kertaa, mutta hyvinhän se silti sujui. Meillä oli oikein luksusta, kun meidän lisäks oli vaan yks tyyppi keilaamassa samaan aikaan. Se oli oikeestaan ihan hyvä, ei tullut ainakaan nolattua itteään niin pahasti :D

Eilen muuten oltiin Emman kanssa vähän ulkoilemassa. Emmalla oli kamera mukana ja saatiin aivan mielettömiä kuvia. Mun pitäis saada ne tänään Emmalta, ja voin laittaa niitä sitten tänne. Ne on oikeasti kyllä mahtavia, ihan mielettömän hienoja. Värvään Emman mun hovikuvaajaks, se pesee Saulin mennen tullen ja palatessa. :D
Me ollaan taas tänään maalailtu tota makuuhuoneen seinää. Se on aika hyvällä mallilla siihen nähden, että perjantaina pitäis olla valmis. Pohjamaalit on nyt maalattu kolmeen kertaan ja seuraavaks ois vuorossa oikea väri. Perjantaina sitten kannetaan mun loput kamat tänne.. ja sitten musta tulee avoVAIMO. Sauli vittuilee mulle kokoajan tosta, koska mun mielestä avovaimo on ihan saatanan ällöttävä sana. Asuinkumppani tai joku kohtalontoverikin ois paljon parempi.. avovaimo phyah.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

avovaimo on kamala sana, kuten myös sen synonyymi VAIMOKE! O_O
Kivoja kuvia keilaamasta. :)

-S

Emski kirjoitti...

Niin on! En tykkää siitä yhtään.
Jee kiitos :)

juulianna kirjoitti...

haluan keilaan! :D

juuliannan.blogspot.com

Sita kirjoitti...

Haha siistejä nuo kuviot lattiassa, halloween-teema? :D

http://colours-and-carousels.blogspot.com/

Ida kirjoitti...

avovaimo kuullostaa jotenki tosi .. viralliselta :D

http://idaonthedancefloor.blogspot.com/

Emski kirjoitti...


juulianna: Keilaaminen on huippuhauskaa! :)
sita: noi on itseasiassa tuohon lattiaan maalattu jollakin sellasella maalilla, että nuo hohtovalot saa ne loistamaan! Tai ainakin luulisin niin :D
Ida: Jep! :D