20100217

Don't look back in anger

Nonniin, saavuinpa vihdoinkin tänne Keuruulle. Tai noh, matkaan meni se pari tuntia kun Tampereelta ajoin mutta käytiin äipän kanssa kaupassa ja kaikkea. Ja äippä kustans mulle uusimman trendin oioi, ja kävin ostamassa hiukan karkkia ja tuplan ja sitten voin syventyä siihen oikein kunnolla. Mun mielestä trendiä ei vain voi lukea ilman jotain pientä naposteltavaa. Noh, oon muutenkin tämmönen herkkusuu :D

Tässä vielä pientä brassailua eilisessä postauksessa esiintyneestä Vilan mekosta, joka oli tosiaan kirppikseltä sen 2e. Lisäsin vyön ja helmet, mun mielestä se muuttu ehkä paremmaks?
 

Joku on saattanutkin huomata, että käytän aina tuota samaa vyötä. MULLA EI OO MUUTA (siis tuommoista ylävyötärölle laitettavaa), ne maksaa niin paljon :( Eikä kirppiksellä oo sattunu vielä ainuttakaan vastaan!

Tässä seuraavaksi yksi eilisistä löydöistäni bonus kirppikseltä, myöskin 2e. Mun mielestä tää mekko on aika söpö.
 
Mä en oikein tiedä mitä tähän voisi lisätä? Ideoita? Kun mekko on jo aika hyvä pelkästään itsekseen. Hahahhahah, Miika dataa taustalla! :D

Löysin myös bonukselta maailman söpöimmän virkatun laukun hintaan 3e. Aivan ihana! (Mun perus lausahdus tätä nykyä tuo "aivan ihana" :D )
 

Vierailin myös joku aika sitten Gt:ssä, ja löysin sieltä korvikset! Nam. Ne sopii mun yhteen paitaan tosi hyvin (jonka näette ehkä joskus tässä ;> ), niissä on samanlainen kuosi melkeimpä.
 
 




Tässä teille ripaus lempibändiäni.
 

Ei kommentteja: