20100212

Mekko ainesta

Vietin varmaan ensimmäisen yön tuhanteen vuoteen yksin. Ja se teki kyllä hyvää! Ja olipa outoa olla ihan omassa rauhassa. Tietenkin toista puoliskoa oli hiukan ikävä nukkumaan mennessä, mutta nopeasti nukahdin.
 Toissa päivänä löysin erään miesten paidan bonus kirppikseltä ja se osoittautui ehkä hieman liian laatikkomaiseksi. Etsin siis isoa paitaa ja yhden tälläisen jo omistankin. Mutta tää ei jotenkin muotoutunut mun päälle kauhean hyvin. 
Tässä suttukuvaa (hovikuvaaja kun ei ollut paikalla):






































En kyllä ymmärrä miksi kirppikseltä tulee aina ostettua hukkaostoksia. Kun siellä vain kiertelee ja kaikki tuntuu niin halvalta! Sitten katsot jotain paitaa "ihan kiva".. okei otan sen koska se on vain 2euroa! Tällä meiningillä mä ainakin olen siellä, vaikka olen yrittänyt muuttaa suhtautumistani.. mutta ei ole ainakaan vielä onnistunut.
Sitten hiukan voisin kertoa uudesta tulevasta mekostani. Eli olen jo kauan halunnut Kellohelmaisen mekon, ostin siihen tarkoitukseen ihanaa kangasta toissa päivänä, ja kaverini Noora lupasi sen minulle tehdä, koska häneltä puuttui enää yksi työ.. valmistuu keväällä vaateompelijaksi.. Ja mullehan se sattu sopivasti! Eli menen sunnuntaina Nooran luo, ja musta otetaan mitat. 
 

Myös tajusin, että uuden pinkit korkkarinikin sopisivat mukavasti kankaaseen. Mitä mieltä te olette?
 













































Meitsi lähtee nyt Keuruulle ajelemaan!



















Ei kommentteja: