20100213

Miten tyylini syntyi?

Mulla on ollut aivan mielettömästi eri tyylejä, jotka ovat vaihdelleet. Näin jälkeenpäin.. mitä ihmettä mun päässä on liikkunut? Tuskin mitään. Mut okei siis, noloa myöntää mutta JEP myös minä olen ollut julmetunmoinen teinipissis. Kirmannut tuolla kylillä siideripullo kädessä ja juossut poliiseja pakoon. Onneksi tämä tapahtui kuitenkin kahdeksannella luokalla, eli siitä on jo reilusti aikaa :D


Tuon kauden loppupuolella aloin kyllästyä leimaani, mua ällötti mun kermakakku pukeutuminen ja päätin vaihtaa tyyliä. Se oli järkyttävää.. siitä ei ole TOIVOTTAVASTI (kellään) yhtään kuvia. Eli jotkut limenvihreät sukkahousut jotka on revitty, ja jotkut farkut käärittyinä polviin asti, huppari menneiltä ajoiltani ja hiukset tupeerattu järkyttävän näköisiksi. Tässä oli mun uusi "rock" tyyli. Hävettää ajatellakkin, että mitäköhän musta silloin ajateltiin.Jossain vaiheessa mulla kai sytty lamppu päässä: mun pukeutumiseni oli järkyttävä. Sen jälkeen aloin pukeutua taas teinisti, mutta hillitymmin.
 

Aloin ostella hieman hipahtavia vaatteita, en tiennyt itsekään miksi. Kirppiksiltä tein aina mahtavia löytöjä, ja vein ne kotiin kaappiin. En kuitenkaan käyttänyt niitä juurikaan, ne tulivat pikkuhiljaa käyttöön. Nopeampaa tahtia mä niitä ostin, kun että ne tulivat käyttöön. Mutta huomasi selvästi, että mun tyyli oli muuntautumassa taas toiseen suuntaan.




Loppujen lopuksi myin kaikki mielestäni "teinit" vaatteet kirpputorilla, ja aloin satsaamaan uuteen vaatevarastooni koska aloin enemmän ja enemmän käyttää näitä mielestäni hieman hullunkurisia vaatteita. Siinä sitten 2008 syksyllä tyylini alkoi muuttua todella hippimäiseksi. Takutkin tupsahti päähän, jep.
 
 

Nämä rastat ehtivät olla sen 6 kuukautta, kun päätin että haluan niistä eroon. Vaikka silloin kun ne kaveri väsäsi alulle vannoin henkeen ja vereen olevani elämäni loppuun asti takkupää. Noh, kuitenkin alkoi prosessi missä haluttiin rastat veke. Ratkoin niitä joka ilta kuukauden ajan, ja olin saanut ehkä puolet selvitettyä. Sen jälkeen menin äitini omistamaan kampaamoon ja siellä äiti ja sen kummatin työkaverit aina vuoronperään aukoivat kanssani lockseja. Siinä meni se 8h, sen jälkeen päänahkani oli niin hellänä että sattui kun sitä vain kampasikin. Seuraavaan päivään piti odottaa.. Äiti leikkasi mulle uudenlaiset hiukset, koska ne olivat niin ohuet rastojen jälkeen että äitiä saan kyllä kiittää tästä mahtavasta loihtimisesta, ja värjäsi mulle maailman mahtavimmat hiukset!
 

 Olihan se kova kolaus kun koko elämän ollut pitkät hiukset ja nyt olikin lyhyet! No tein sen mitä mun oli tehtävä, otin pidennykset. Vaikka olen koko elämäni ajan ollut ihmisiä vastaan joilla on pidennykset.. mutta mun oli pakko. :D
 
 
 
Hiuksenihan ovat olleet aina pitkät ja luonnonkiharat. Tässä kuva ennen rastoja (ja kyllä, omistan luonnonkiharat hiukset):
 

 Ja tällä hetkellä, tyylini on sitä mitä se on. En osaa sanoa oikein vielä mitä se on, ehkä jälkeenpäin. Mutta siis, tyylini on muodostunut todella monista vastoinkäymisistä ja kokeiluista. Ja vasta nyt olen tyytyväinen!

 

2 kommenttia:

Ira kirjoitti...

Tykästyin kauheasti blogiisi ja tyyliisi, tulee varmasti inspiroimaan omaa pukeutumistani jatkossa. :)

Ja ihastuin noihin sun hippikuviin! n_n

Emski kirjoitti...

Jee kiitos! Kiva tietää, että blogia oikeasti luetaan :)