20100217

Tahdotko niin?

Tulin nopeesti käymään koneella, oon lähdössä tässä kohta puoleen ajelemaan Keuruulle. Siellä on abigaala, ja meikä haluaa välttämättä nähdä sen! Hahaa.
Muutenkin saan siittä sitten kotiavaimet, kun unohdin ne viikonloppuna sinne, koska tosiaan pitää ilmoittaa tässä vaiheessa että mulla on maailman surkein muisti ikinä. 
TOSIAAN ajan keuruulle mahtavalla Toyota corollallani, ja pitäis mennä tankkaamaankin sitä ennen, arvatkaa kaks kertaa osaanko, kerran oon tankannu. Eli oon perusnainen liikenteessä, sekoilen vaan :D
ILLALLA
           TULEE
                   LUULTAVASTI
                                        TAAS
                                              TEIDÄN
                                                        SURUKSENNE                      
                                                                             UUSI
                                                                                  POSTAUS 
ja linkittämään teille taas yhden mahtibiisin. Jonka varmaan jokainen on kuullut, mutta saattepahan kuunnella uudestaan!

MÄ 
MEEN 
NYT 
MOI!
 

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Tuhat kertaa parempi tää alkuperäinen versio. Mun mielestä.

http://www.youtube.com/watch?v=x5c1df-esx8