20111109

Don't stop

Huuah, oon niin poikki. Ohjaan tosiaan semmosta nuorten näytelmäryhmää, ja meillä oli tänään harkat. Ja on huomennakin. Sitä huudon ja melun määrää. Miten kummasti mulla aina särkee päätä niiden harjotusten jälkeen? :D
Eilinen meni kotona hengailussa, ja kerkesin Tiiallakin kävästä. Tiialla on pentu kisu nimeltä Mauri. Tai no ei se enää ihan pentukaan oo, mutta pikkunen verrattuna meijän mörriköihin :D

Niin suloinen otus.
Muuten, en oo vielä maininnukkaan, että mulla alkaa huomenna vähän pidempi loma. Oon tosi tyytyväinen, ja tää tulee ihan tosi tarpeeseen. Oon niin puhki kulunut, etten ois jaksanut enää päivääkään lisää. Musta tulee vähäks aikaa Desperate Housewives. How cool is it?

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Looks like great party!! :)

Anonyymi kirjoitti...

I really like your hair :)

ella kirjoitti...

oi kun kiva blogi, taisit saada lukijan ! c:

henriika kirjoitti...

oi ku sulonen kissa! <3 ja kiva blogi muutenkin !

http://henriika.blogspot.com/

Emski kirjoitti...

Kiitos kaikille! :)

Ilona kirjoitti...

oi niin ihana kissa :)

Emski kirjoitti...

Ilona: niimpä, suloinen kisu :)

Susa kirjoitti...

ooi sulla on aivan ihanat hiukset! ja tosi kiva blogi(: