20111107

Oh fuck, it's monday

No otsikko kertookin jo kaiken, tää on just niin perusmaanantai. Väsyttää, ärsyttää ja sitä rataa.
Mutta palataanpa eiliseen, oltiin nimittäin Saulin kanssa siellä porukoilla syömässä ehkä maailman parhainta possupaistia. Oli ihan mielettömän hyvää, ja jälkkäriks oli tietenkin kahvitarjoilu (vaikka ite skippasinkin kahvin)


Yritin myös napsasta mun kissasta sipulista pari kuvaa, mutta se jäi kyllä yritykseksi. Se on nimittäin aivan liian hellyydenkipeä kissa.. Aina kun koitin ottaa siitä kuvaa, se tuli puskemaan mun kättä tai nuolemaan.

Mulla on siis ollu kaks kissaa tää Sipuli on mun ensimmäinen ja sitten Nanni. Mutta tulin jossain vaiheessa tosi allergiseks kissoille, niin jouduin luopumaan niistä. Sipuli pääs meidän vanhemmille, ja Nanni on yhden kivan perheen luona tässä samalla paikkakunnalla. Eli nään niitä sen verran kun tarvitsee :) Olihan se tosi raskas juttu luopua niistä, mutta elämä ei aina mee oman pillin mukaan.



Eipä siinä, laittelen vielä myöhemmin kuvaa eilisen asusta. Mulla ei nyt vielä oo niitä kuvia koneella.

Ei kommentteja: