20111116

Makuelämyksiä

Mä oon varmaan jotenkin totaalisesti jäänyt pois kelkasta, nimittäin eilen tajusin ihan uuden mahtavan jutun (ainakin mun mielestä). Ja ennen kaikkea, maistuvan. Oltiin Karolla ja katottiin leffaa, ja Karo teki jotain ennen kuulumatonta (mulle)..
Ja päätin itse kokeilla tänään samaa, koska makuelämys oli taivaallinen.


Dippiä.. poppareita..


Dippausta..


NAM! Miksei kukaan koskaan oo kertonut mulle, että poppareita voi dipata? Tai miksi mulla on niin köyhä ajatusmaailma, että oon aina ajatellu että dippi on sipsejä ja vihanneksia varten. Tähän sopii vielä vähän tulinen dippi, niin makuelämys on fanaattisen mahtava.
Mutta nyt nappaan ton popparikulhon kainaloon ja painun sohvalle kattomaan Pinokkiota!
Hyvää yötä!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana blogi, ihania kuvia ! Sait just uuden lukijan!! :)

http://ifeltthisway.blogspot.com/

Emski kirjoitti...

Rosa-: Kiitos paljon, kiva kuulla! :)