20111130

T ttthe joulukkkalenteri


Hah! Siinä. Tän piti olla aivan spesiaali idea, mutta ei se näköjään ollukkaan. Mitä oon selaillu muita blogeja, tuntuu.. että kaikille on tulossa Joulukalenteri. No vitut siitä, mulla on paras!
Mun joulukalenteri ei oo mikään jee uus kuva joka päivä jostain perunasta. Nimittäin aattelin samalla hyödyntää sitä.. esittelen nimittäin joka päivä jouluaattoon asti yhet kengät. (Tai no, emmä nyt tiedä onko siinä mitään hyödyllistä..) MUTTA KUITENKIN! Jokaisilla kengillä on joku tarina. Miten ne on joutunut mun hellään huomaan, missä kaikkialla ne on reissannut, ja mitä kaikkea ne on joutunut kokemaan. Joillakin on lyhyempi tarina, kun toisilla.
Tää idea innosti mua, koska mut paremmin tuntevat tietää, että oon hulluna tennareihin. Rakastan kaikkia tennareita. Converset on tietty lemppareita, mutta kaikkia tennareita. Huudan niitä ihan hiki perseessä huuto.netistä, ja vahdin korppina kirppiksillä. Jokaisella heikkoutensa.. :D
MUTTA HUOMENNA ALKAA! Siispä olkaa kuulolla.. ;)

Ei kommentteja: